Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Game Master Vol.2 Ep.3 Game Master Vol.2 Ep.3

Rated 3.5 / 5 stars

Hmm...Quite Creative

Nice Music, Has some humor, and its not hard to understand; i love the ending xD

really nice. 7/10 because it could be better on graphics.



Emo? Lol-no. Emo? Lol-no.

Rated 1 / 5 stars

lets play teacher and rate this.

1. did this entretain me? no. 1 star off.
2. did anyone seem to like it? not really. no points off
3. did it make sence? no, infact its worthless, just some gay ass computer generated voice saying the same 2 things ver and over. 1 star off.
4. does it look like you put an effort onto it? no, it looks like you did it in about 1 hour or less. 1 star off.
5. did it reach my epectations? no, it didn't. actually, it was far from my expectations and most of the people whowtched this movie. 1 star off.
6. does it seem to bee ''good work''? no, there re only 2 things repeating on and on till the end. 1 star off.
7.did it get a good score? well, i cant believe it but it actually has a better score than i trhourght it would get. no points off.
8. can you do better? yeah, you can, lots more better than this. 2 points off.
9. are you proud? i think you are, you shouldn't be if you know that you don't like it. 1 star off.
10. am i being an ass to you? no, im not. no point decreasing needed.

with a total overall score of 2 points (20%) (F-)


Joelasticool responds:

I was gonna write a thought-out answer, mocking your horrible grammar, many spelling errors and unability to notice the many positive reviews I've received, but then I realised it wasn't really worth the effort... Fukc u!


Haha...Bitch! Haha...Bitch!

Rated 2.5 / 5 stars

okay....

well, first of all, its kinda creative, and pretty good for someone's first movie, i liked it, but i expected it tobe a little more smooth in movement :)


Recent Game Reviews


Tchaqui Nouris World Tchaqui Nouris World

Rated 3.5 / 5 stars

i like the game, but its kinda glitchy.

if you press the ENTER Key while you are in the street fighter level it will get you back to the first stage, wtf....


People find this review helpful!

Quiz Challenge: NES Quiz Challenge: NES

Rated 5 / 5 stars

XD funny

LOL im a Nintendo noob XD!!
cuz i normally spell the names wrong like ghost n gublins
XD


People find this review helpful!

Gamma Bros Gamma Bros

Rated 5 / 5 stars

Love it :)

i loved it im a fan o things that are under 20 bits and its fun...

this game was easy and really fun :)
i even did a good score :)
i love it :D


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews


Th3 RuUuUuUuUuUuG!1111111 Th3 RuUuUuUuUuUuG!1111111

Rated 5 / 5 stars

good job!

its so cactchy!! :D

i love this song, this is definately getting downloaded :D

jeep the good work up!!!



DjSc00p - Head Up(Final) DjSc00p - Head Up(Final)

Rated 5 / 5 stars

omigod! :D

zomg, this song IS SUO AWSUM i faved and downloaded it :D

you rock at making music: )


People find this review helpful!
DjSc00p responds:

Thanks man! Hehe i wonder how people are finding this song tho o.o lol. Thanks for the review,fav, and dl!


{dj-N} Synful Sub {dj-N} Synful Sub

Rated 5 / 5 stars

nice :D

its really nice and it kept me fully entretained :3 10/10


People find this review helpful!